Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥
Photobucket

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

14.9.11

malas

today aq skip class agi.. padahal exam. than tomorow kasik tau cikgu yg aku demam. damm cigu xkan pecaye. mmg muke penipu cam aq cekgu dah knl,. xtau la nape sejak akhir2 ni aq dah banyak buang tebiat, xkan da nak mati, siape tau. aku buat life aq maken terok. emosi x stabil. macam org gile, dengan bilik aq macam kapal karam, pastuh gadoh ngan ma coz ma bebel banyak sangat. ngan abah agi r , aq maki maki je. ala biasela tu. aq takleh trime die lagi sbgai abah aq. ma, da banyak saketkan ati aku, aku takleh tahan kot. rase nak lari umah je. kalau bole lari da lame aq lari.. eizad. upsr macam x upsr. degel nak mampos. nakal yang amat, bace buku pown tak. eleeh aku ckp dye macam aq bace buku. tp at least aq dah lepas upsr ngan pmr dengan cemerlang, hohoh banggenye.. camne nak cakap ek.. aq ni pandai tapi suke bangang kan diri.. kalau aku study da tentu la ok exam aq. masalahnye taon ni aq malas. malas sangat. huh. bile nak berubah ni es.. taktau taktau. kbaii. 

0 comments: