Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

18.9.11

=='

memang jenis aq mudah mesra n mudah syg at org yg aku kenal, tapi ade je yg spoiled kan happy aq. aq memang suke bekawan koet. so ko tayah la nak ckp aku gitu gini bukan aku buat benda haram pown aku juz bekawan. salah ke. aku kalau dah kawan tu aq syg kwn aku betol2. saket la ati aq kalau kawan yg aku syg tu tetibe lak ckp aq mcm2. sume sebab ko kan. ko cite macam2. ko x kan penah berhenti.


kau kate ' aq doesn't deserve to be happy ' kan. masodnye ko nak hancokan hidup aku kan. dan kau nak malukan aku kan. kau nak bia semue kawan aku lari kan . memang mudah kau nak bagi mereke percaya kan. n kau akan senang hati kalau mereka percaye kan. n kau x tau bape banyak ae mate aq habeskan, sebab kalau aq cakap ngan kau pon kau akan pusing balik kate brape banyak aemate kau habes untok aku kan. dah lah weyh ko ingat ini cerite LAGENDA BUDAK SETAN ke. lupekan jelah aku sebab aku memang takleh nak ngan kau lagi. pecayelah kite bukan ditakdirkan utok bersame. kau kate kau tak tau mana kau punye salah kan sampai aku buat kau mcm gini kan. kau fikir balik lah. macam mane nanti aku hidop aku kalau aq pilih org macam kau. aq takleh hidop weyh sebab itulah kenyataannye. kalau ko nak kate aku kejam terserahlah mungkin kesilapan aku dengan kau dulu. dahla weh aku penat. ko ingat aq x fikir ke sume ni. lupekann je aku tolonglah, aq dah x larat .

0 comments: