Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥
Photobucket

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

27.11.11

KERAKUSAN . KEGANASAN. KERAKUSAN .


kerakusan 


keganasan
""""""""""""""""""""""""""""""""""""

MAK TIMAH JOGET ATAS MENARA,
 SALAM AKU UCAPKAN PEMBUKA BICARA.

heyy korang.. sehat?? hurmm aku tengah sakit hati tahap tupai terbang ni. tengok ah ape jadi kat atas.. tu netbook yang sekolah bagi.. masetu banyak jugaklah budak kat sekolah aq dapat ..
nak dijadikan cite..aq ni kan baik hati.. so.. kalau adek2 aq yang umo 2 taon ngan 3 taon tu nak men game.. aq bagi jela,, yelah budak budak.. kalau tak dikasik kang menangess.. senang cite aq memang pemurah lah.. x kedekut.. yelah sebagai seorang anak yang sulong kite mestilah menunjukkan perangai yang baik dihadapan adik beradik kite. (oh ohoo oho oh) 
n satu ari.. aq kua g kedai. adek2 aku pulak sebok memaen maen ngan minatang ni. aq tak tau kenape adek aq yang umo 3 taon tu pandai handle sendiri mende ni.. (bebudak sekarang cepat betol belajonye) aq bagi dioang men.. mama ngah masak.. pastu.. aq balik lambat sikit sebab beli barang banyak.. n ape jadi bile aku balik. memang terkejot gile babi aq cakap.. babi pon tak tekejot mcm gile babi.. aq tengok keybod dye sume dah tecabot, screen berconteng.. n macam2 lagi.. aq tergamam sebentar n berfikir.. terfikir.. berfikir lagi.. kenape lah adek2 aku ade ciri2  jadi vandalisma malaysia.. aq x menangis pon sebab memang salah aku lah kot sesuki hati bagi dioang maen.. bukan senang siot nak dpt.. free2 plak tuh.. bukan aku tak menghargai goverment kasik tapi tulah.. dah salah aku sendiri.. huhu.. n sekarang.. padan muke aku.. :D

4 comments:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

huhuuu...kan dah rosak

AMRI OTHMAN said...

tersangat ganas!! huhu

Anonymous said...

bila jerk yang baru :)

kartikel.com said...

keyboard terkluar boleh pasang balik kan..