Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

8.10.11

TIGA BENDA . THREE THINGS .


3 BENDA YG AQ BUAT ARINI
  • Tolong kawan Binding keje PA. banyak siot. (aq ade bakat membinding n da bole diterime bekerje d kedai stationary xD)
  • jual Shawl tat skola. (aq bukak pasar malam kat belakang kelas. h0h0h0h. bukak buku555. sume hutang. Bhaha.)
  • balik skolah aq teros membabi bute sebab malam semalam aq tak tido. ngrohhngriohh memang beruk perangai aq, aq tau. 
3 BENDA YG AQ BENCI NAK MAMPOS HARI NI
  • ade budak kasik kantoi sama cekgu aq bawak shawl banyak2. ahh p go to heaven la ko beb. aq benci ko tapi aq sayang cekgu sebab cekgu x kesah.. (mumumumumu i labiiu cikuuu :3)
  • aq tolong orang punye kerja, lepas dah siap sume org punye kerja, aq check kerja aq untok kali terakhir. aq dah lame siap ..sebabtu aq tolong dyowang. n watafakk keje PA aq miss 3 ms beb. ah siyot. benci benci benci. dala ta sempat na buat. bagoslah diorang. lembu yang buat unta yang mendapat nama. hehe btw aq ta kesah sangat kot psl tlg tu. kite kan kene ikhlas. takpela. kwn2 ape slhnye. salah aq jugak sebab merele hati nak tolong. bengong,. xD
  • kaki aku sakit. benci gile, macam ade tulang belulang yg da belobang. sebab setiap kali aq bejalan ade bunyik kriookk kriokk kriook. rasenye screw longgar la bebeh. hmm..
3 BENDA YG AKU MAKAN HARI INI
  • pagi pagi aku sarapan macam laok lunch ko tau. nasi lemak satu pinggan penoh ngan ayam masak merah. x cukup dengan itu dengan tamak lobe lobe nye aku makan lagi donat ngan karipap. ko bayangkan betape buyutnye perot aq masetu. mcm belllooooon.. yihuuuu~
  • ha, ni aq nak cite. mase rehat tadi kat skola mam NASI GORENG MAKCIK KANTIN. special gila dooo.. aq dapat agak ape resepi die. AJinAMOTO die gaul ngan SAyo campo zaman batu pastu die gaul gaul kasik bikin nasik goreng . memang tak lawak makcik tu masak mcm tu sebab tak patot n tak sedap. mulut aq nak taknak terpakse menerime jugak. tapi apekan daye, akhir cite aq da lakukan satu pembaziran d mane separoh nasik tu aq buang. nak muntah r pasalnye. sorry to say la macik kantin. memang boleh tahan r die punye tak sedap. U COOK I BUY I PAY N I EAT N padan muke i. =00=
  • malam aq kenyang nak terkojol. mcm biase r g beli kat kedai hujung tuh. nsik pataya n sampai sekarang perot aq masih kenyang. burrpp alhamdullilah.~ CONCLUSION= sume ni koleksi lemak satu tahun punye xD

k la dear deer. hu. fb bosan r. nak maen game pasni. hm k babai. much love 


0 comments: