Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

29.9.11

yaaa.. akhirnyeeee,, patah jue sepit rambut puteri gunung ledang~~


waa. manyak sedeyy ohh.. sepet rambot ni aq sayang sangat tapi sekarang aku terpakse merelakan lori sampah membawa ia pergi.. n then dye mesti kene recycle.. huwaa..
korang mesti pelikk an.. sepet rambot ni takdela lawo mane,, ppattern pown zaman dulu kala. tapi aq sayang sangat2.. sebab aq beli mase duduk  kat langkawi 1 taon lepas.. agak lame weyh aku pakai.. sepet rambot laen aq ade banyak tapi x bekenan ngan diorang. aq suke yang ni sorang je. rase cam sedap je kepale.rase macam die urot urot kepale aq. n aq rase sepet ni special tahap gile, sebab dielah peneman setia, memang x pelik pon. sebab tu aku syg dye. tapi nak buat camne.. dah bukan jodoh kitorang. setelah 1 tahon bersame melalui ranjau rintangan onak duri halangan ombak bergelore.. huuu. .dah patah beb! mungkin aq sayang sgt sebab slame ni mmg sepet ni jela aq bawak g memane.. sedeyhh r. dah r. jangan kacau aku.. aq nak menyendiri, ==' babai sume muchh love :'(

0 comments: