Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥
Photobucket

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

28.8.11

heyhoo dear bloggers.perasaan seperti anjenx. mood raye yang tak best. =='


muke aku sekarang lagi terok dari muke anjeng nie. sugul nak mampus. sume pasal adek aku yang spoiled kan mud raye aku.. korang tau kan.. girl kalau nak raye mesti lahh kumpol alat2 make up untok pakai pagi raye kan kan.. same gak nan aku. aku dah collect banyak make up, aku simPan dalam satu beg nie, n then semalam aku kua jap. bilek aku tak kunci. ape yang jadi bile aku balek ialah... jeng jeng jeng..
aku tengok bilik aku terbukak .
n.. n.. .nn
aku tengok dan tergamam.
adik aku tengah korek mengorek bedak maybelline clear smooth aku,. 
tak cukop ngan tuhh.. aq tengok mascara aku dah patah batangnye...
yang paling memilukan.. aq da sengkek nak beli barang2 tu sume. adoyaiii.,
mana wa na carik duet weyyhh.
aku anggap make up tu macam nyawe aku.
bile boy bace ni mesti dyorang pelik kann.. alahai boy mane make up..
dyorang tak tau ape feel nye make up..
naseb baeklah adek aku 3 taon. kalau dye beso,. da lame aku cincang2 die buat rendang pagi raye.
sakit ati wey.. ngan mama pon aku majok. coz dye tak tengok adek watpe.
memang dah naseb... =='
btw. SELAMAT MENYAMBUT EID. MAAF ZAHIR N BATIN. :)

0 comments: