Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

22.7.11

surat untuk awak SI TAMAK HALOBE xD

HELLO awak. saya buat post ni khas untok awak yg bername TAMAK bin HALOBE. kalau awak terase, awak la si TAMAK lobe lobe tuh. anyway saye bukan nak mengumpat ke mengutok awak, tapi saye juz nak luahan hati je, k.
oke awak. saye nak ckp, jgn lah jadi tamak sangat, x baek tau tuhan marah. saye bukan nak kate saye baek ke ape, tapi, perbuatan awk yg tamak lobe tu buat semue orang marah. awak kan lelaki jage lah adab tu siket. nak tau knape awk tamak? awak ade satu tapi awk nak seribu. AHa.. awak x cukop seribu nak lagi sejuta.. semue org awk nak tangkap. pastu awk lepaskan tergantung. awak ingat awk ni pancing ikan ke ape ha? ada umpan siket, dah boleh tangkap. tangkap tangkap simpan lame lame. yang boleh makan awak makan,. saye pelik tengok awak, suke noh enjoy. berubah lah awak. ingat. kite masih bawah umo. tahon depan awk tu SPM. kalau slalu sangat saketkan hati org, kan tak bagus. jgn slalu tabur kate manis, org tak suke. jangan kate ikhlas bile hati awk jelas nipunye. oke awk. renung renungkan dan slamat beramal, .eh :)


post ini hanya melibatkan AWAK sahaja, tak melibatkan yang hidup atau yang mati. (saye tak tau awak hidup ke dah mati) 

0 comments: