Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

17.6.11

♥another story♥

yes. i'm not afraid. HAHA. post aq kalini mgkin bekenaan ngan diri aq sendiri kot.
first thing yg aq nak katekan sekarang ramai org kate umo aq dah mcm 20 an. kalau kat skolah tu xdelah
tapi bile aq kua umah g kedai org ingat aq ni dah bekerje,
aq skolah lagi. kalau kat skolah x nmpak sngt muke aq matured gile, tapi entah,,pandangan org 
laen2.. :) kalau muke aq kat pic pulak laen cite. Slalu berubah2..ni nak ckp ni. sume PIC aq edit ye, xde yg tak edit. suke suke ape salahnye.. xD
Ramai kawan2 aq kate aq gile. Yeah, i'm a little bit crazy. 
ni sume sbb hobi aq yg pelik suke maen toreh2 tgn.Aq tak tau la kenape, tapi kalau aq sedeh,
aq rase mcm nak lepas geram jek. lepas geram kat tgn. aq tau bende tu tak betol tapi aq takde perasaan
saket pon mase aq buat.tau tau dah bedarah.
skrg main problem aq pasal rambot yg dah bnyak gugo. sampai dah nak botak.
setiap kali sikat rambot adela dalam seratos due ratos yg gugo. :(
sampai ade yg tego 'kenape rambot ko botak kat tengah?'
muke aq dulu banyak jerawat. dulu aq gemok. tapi skrg x gemok n xd jerawat sngt..
mak aq kate masetu aq jadi camtu sbb bnyak mkn mknn beminyak. dulu aq kuat n suke sangat mkn.org gile je yg x suke mkn xD tapi skrg selere aq da bekurangan..kurus siket.
k laa.. smpai cni jek. papai :)

0 comments: