Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥
Photobucket

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

26.5.11

ON THE WAY


Perjalanan ini, masih jauh lagi yg harus aku lalui.
Masih banyak lagi yang harus aku tempuhi. Setiap yang berlaku itu tetap aku ingati, dan setiap yang pergi menjadi memori. Tiada sunyinya perjalanan ini kerana ditemani melodi memori semalam. Setiap langkah menjadi saksi perjalanan yang tiada penghujungnya ini. Ya, aku akan terus berjalan sehingga ke destinasi abadi. Di mana harus ku tamatkan perjalanan ini, belum ku ketahui. Walau ada tembok yg menghalang perjalananku, akan ku langkauinya dengan secebis keringat yang mampu. Walau ada duri yg tajam menusuk kakiku, akan ku  buang ia jauh dariku. Takkan ada yang bisa menghalang perjalanan ini, kecuali jika aku mengalah di tengah jalan.Pesananku padamu, janganlah bermimpi di tengah jalan,kerna ia bisa mengugat perjalananmu. Tapi sedikit angan-angan harus kau jadikan bekalan. Lihat arah mana yg harus kau lalui. Kiri atau Kanan. Teruskanlah berjalan, di perjalanan, selagi yg aku mampu,dan selagi yg kau mampu. :)

0 comments: