Blogger Layouts
♥ ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SATU MALAYSIA. YOU ARE CURRENTLY AT ES ERIKA SAREENI OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING N DO FOLLOW. MUCH LURVE,KEEP SMILING ♥
Photobucket

♥ FOLLOWERS, muchh T.H.A.N.K.S ♥

17.4.11

CERITE YANG TAK SEBERAPE NGERI





hello korang2 yg sesangat baik hati dan comell lotte..arini aku nak share tntang ape yg aku nampak semalam kat kBOX, summit BATU PAHAT,.

sebelum aku memulekan citer yg super DASYAT giler DOH ini..marilah kite mulekan dgn 
Bismilahirahman . HEHE . 
actually semalam aq g celebr8 ngan kengkawan aq sebab dapat DUET straigt A's PMR. syok giler wok dapat duet.. (ko tau kan aq mate duetan) hehe..
dah penat BELI dan MEMBELI dan TERBELI aq pon nak g melalak kat kBOX.
melalak punye melalak tetibe aku pon tak perasaan KAWAN aku yg perasan pastu die suroh aku tengok kat BELAKANG BELAH TEPI NUN. aku pon dengan pantasnye melihatlah ape yg berlaku.
 WOW OH WOW. nampak nye ade SEGEROMBOLAN anak2 gadis besonye beso aq + anak2 jantan yg  bukan sedang melalak,, tapi sedang ASYIK BERJOGET.
 kalau joget tarian zapin tu takpela tapi diorang wat kbox tu mcm DISKO.!
 pergh gile r mate aq pulak tak berkelip2 sebab tengah tahan nak TERMUNTAH. 
geli geleman tekak aku wehh.. bukan apE kebanyakan budak pompuan kat c2 asyik cumbu bercumbuan dgn bf  diorang. ade plak yg berjoget mengalahkan MAKNYAH kat dangdut.
 AYOYOY.. inika yg aku nampak..
aq rase first time kot aq tengok bende ni.
 pastu diorang kaber kaber yg pompuan tu ngah buat ape tah. ish ngeri kot.. aq tengok lagi sebab masetu tengah turn kawan aq melalak. yang tak le belah tu adee yg bergelek. dah penat siap SELAK2 rambut lagi (selamat tak selak baju)..
seterusnye aq tak taula ape jadi sebab kawan aq marah aq tak kasik tengok lagi.
 ish mmg gile r.dlm tu aq sempat kire hehehe ade la dlm 5 org laki dan pompuan 4 kot senang citer pas sorang dah bosan tuka org laen..IN and OUT..begitulaaaa...
ok la korangg aq nak on9 fb ni..bye bye bye

0 comments: